monday!


2009-09-14 @ 21:12:50

En riktigt lång dag i skolan, gick till tre sen klockan fem hade vi sektionskväll. Så stannade dom två timmarna emellan och kom hem först runt åtta. På sektionskvällen fick vi mat, underbart att slippa laga mat idag, haha! Och sen presenterade sig dom som var ansvariga för dom olika utskotten. Och därefter var det mingel och man kunde skriva upp sig för olika utskott. Jag skrev upp mig för näringslivssutkottet och studienämnden. Men skulle vara skitroligt att vara med i näringslivs; kontakta företag för spons, marknadsföra sektionen och ordna så folk från företag kommer och föreläser för oss och får reda på vad vår utbildning kan göra för deras företag osv! Så jag hoppas kunna komma med där :) Inget pluggande blev det idag dock, vilket inte alls är bra eftersom vi har dugga 2 på lördag, och om en vecka ha vi tenta på allmän kemi 1 (500 sidor att ta sig igenom, på engelska, med världens minsta text!). Men imorgon sluta vi efter lunch och då ska vi sätta oss några stycken och gå igenom en gammal övningstenta i kemi. Får hoppas det ger riktigt mycket, känns som jag vill klara den här tentan. Matteduggan kan man kugga, eftersom jag har bådeomduggan & sen den riktiga tentan på mig att få grunken avklarad! Nej nu ska jag duscha sen lägga mig och kolla en film tror jag. Ni får ha det så bra, nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0