min superlördag!


2009-09-19 @ 12:10:04

Har precis städat hela lägenheten, guuuud va skönt det är att ha det rent och fint omkring sig :) Jag t o m skurade golven, så nu luktar det blommor hihi!
Idag är en riktigt skön dag, städningen är avklarad, ska ut och motionera nu hade jag tänkt mig. Sen blir det kemiplugg större delen av dagen, och eftersom det allt som oftast är roligt så är detta en skön dag. Funderar på om jag skulle laga matlådor men det struntar jag i, för då kommer jag stöka ner i köket igen, moahaha.. Sen så "upptäckte" jag True Blood igår, hade maraton igår, och tänkte fortsätta med det ikväll efter pluggandet är avklarat. Så jag njuter av dagen, det är så otroligt skönt att bara vara hemma, ensam, och ta det lugnt. Jakob är iväg till Motala med bandyn och super skallen av sig, haha, så jag blir ensam hela kvällen, me like! Tuudelu på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0