KALAS


2009-09-02 @ 14:22:13

Sitter hemma hos Louise, kul att se hur folk som bor i korridor har det! Tror inte det är något för mig, men hon har ett jättefint och fräscht rum :) Idag slutade vi redan tolv, sen stack jag, louise och tom hem till mig för att käka och flumma runt lite, höhö! Idag klockan tre börjar nån slags mässa i cloettacenter, eller vad det nu heter, Kalas kallas mässan i alla fall. Massa gratisgrjer sa faddrarna att vi kunde få tag i där så vi ska dit haha! Sen blir det förfest här hos louise med dom flesta från klassen, sen tillbaka för Money brother ska uppträda och sen är det disco all night long som gäller. Var först väldigt otaggad på att dricka, men tom övertalade mig och just nu är jag på väg att bli taggad igen, hihi! Nej nu ska vi vänta in tom sen sticker vi iväg, adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0