just another day


2009-09-23 @ 17:19:21

Började dagen med föreläsning, sen fick vi äntligen hämta ut våra labrockar och overaller :D Fick inviga labrocken idag också, väldigt fin är den i alla fall ;) Provade nyss overallen också, haha übersnyggt :p Kan tänka mig hur fräsch den kommer vara efter fem år, när man inte får tvätta den, bara gå ner i ån med den på sig om man vill få den någorlunda ren, haha! Längtar i alla fall till invigningen imorgon, ska bli skitroligt :D Sen så tar jag med den hem så mami får sy på dom fyra märkena jag samlat på mig hittills, måste köpa revärer också, men det var så dyrt så det  får bli nästa vecka :p Jag har dock varit en liten suris idag, ha bara varit så förbannat trött och seg!! Och förresten, har gått med i Näringslivs utskottet i sektionen, hade första mötet idag, vi fick våra första "uppdrag". Jag och två till ska ringa runt till olika förtetag med anknytning till våra utbildningar, typ läkemedelsföretag osv, och fixa så 3orna får komma iväg på studiebesök! Ganska mycket som ska ordnas kring det, men det ska bli jätteroligt :D
Ikväll ska jag bara läsa lite kemi, och äta falukorv, moahaha! Jakob städar och jag lagar mat, vi vill ha lägenheten ren tills vi kommer hit igen på lördag, hn åker hem till fagersta imorgon, jag hem till lilla virsbo på fredag. Nehej ni, ska städa mitt rum nu, tuudeluu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0