jag klarade duggan


2009-09-03 @ 17:17:35

det kändes faktiskt väldigt skönt att slippa göra om den, hinner jag lägga mer tid på kemin istället.
här regnar det som in i bomben, ska ut till tornby med louise, hon ska handla och jag ska till banken & sen hämta ut min mobil (blir tredje gången jag är dit, förhoppningsvis finns den där nu!). Tur att jag har bilen, annars skulle vi typ drunkna på vägen dit, jag blev genomblöt nu på vägen hem, och det är inte alls långt.
Ikväll blir det lite plugg, matlagning, städning och packning. Jag längtar faktiskt hem jättemycket nu, ska bli så skönt att slippa laga mat, haha! Och självklart att träffa mina parents. Och kattorna. Och elinor. Och gustav. Och Sofia. Och mormor. Haha kommer ha fullt upp hela helgen! Har faktiskt inte varit utan mina föräldrar så här lång tid förut, det har ju gått väldigt ba, men nu när jag vet att imorgon kväll komemr jag vara hemma så känns det aningens jobbigt, jag saknar mamma & pappa. Haha vilken fjompa jag är, men så är det faktiskt. Nehej nu ska jag sticka iväg, tur att jag fick med mig gps:en annars skulle jag inte hitta nånstanns här i stan :p Tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0