home sweet home


2009-09-05 @ 19:27:32

Ja nu är jag hemma. Det gick bra att köra hem igår, musiken på högsta volym och gasen i botten. Nja, nästan i alla fall :p Kom hem runt åtta tiden, då var maten klar och gustav här, vilket gjorde mig nöjd och glad :)
Tyvärr så har jag gått och blivit sick, fick inte mycket sömn inatt, feber och halsont gjorde natten jobbig. Så idag har jag bara suttit och glott på tv och umgåtts med mami & papi :) Elli var förbi nån timme, kul att få träffa henne igen, och hon fixade även till frillan min :D Ska bli skitkul nästa helg när hon & anna kommer ner och hälsar på! Ikväll är gustav iväg och fiskar, så jag ska bara sitta hemma och ta det lugnt, otroligt skönt faktiskt. Tåget ner till linköping går imorgon halv tolv typ, så måste upp hyfsat i tid så jag hinner få med mig allt som ska med ner. Vill egentligen ta ett senare tåg, runt två, men går inget förrän efter fyra och det blir försent, måste hinna träffa louise och skriva labbrapporten! Så så ser det ut för tillfället, känner mig redan piggare, så om jag har tur försvinner sjukligheten inom kort :) Hejdå & godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0