hjälp?


2009-09-11 @ 17:42:47

Hahahahahahaha, jag blir knäpp på mig själv ibland. Satt och funderade på vad jag skulle kunna laga för mat, utan att behöva överanstränga mig; ahaaa, jag gör pannkakor, det borde jag klara av.
Då hände detta. Jag tappade ett ägg, skulle försöka fånga det men slog istället omkull bunken med all smet i. Tur att jag är på bra humör, fel dag så skulle det kunnat få mig att gråta, men inte idag inte! Jag skrattade och det tog mig ungefär en kvart att få upp allt (återstå att se om mattan kommer börja lukta ruttet ägg om några dagar, nöjde mig med att skura matten med skurborsten! Haha mamma, jag visste väl att man inte ska tömma skurhinken direkt efter man skurat, annars hade jag ju behövt fylla upp den på nytt för att ta hand om min lilla olycka! I knew it!) Men nu lite så här som i protest tänker jag inte laga mat. Än i alla fall.
Det är fasiken det absolut sämsta med att inte bo hemma, jag HATAR verkligen att laga mat.
Så i helgen får elli & anna stå för kockandet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0