hemma i virsbo!


2009-09-26 @ 14:37:15

Var ett tag sen, har haft lite, öhnm, fullt upp :p
Overallinvigningen spårade ut, haha, jag hade riktigt jävla roligt, så sjukt härliga människor :D Och bra människor som såg till att en aningens överförfriskad fröken bergkvist kom hem säkert :) Igår vaknade jag och hade ont i hela kroppen, speciellt ryggen, vet inte riktigt vad jag har gjort? Inge bättre idag heller :/ Träningsvärk också, är verkligen grymt sliten sen torsdagen! Men nu är jag hemma i alla fall och det är alltid skönt :) Vi var ner på stan i Västerås och åt middag, farfar fylldeår, det var trevligt :) Idag håller mami på att sy fast mina märken på min overall, haha hon sydde nyss på ena märket där mitt namn ska sys fast så hon fick lov att ta bort det och göra om, haha! Snällär hon som fixar det åt mig i alla fall! Och på tal om snälla föräldrar, min andra dumma dator är nu totalt död men jag kom hem igår så hade papi köpt en ny åt mig :D Så jag är jätteglad, och imorgon får jag ta med bilen ner till Linköping tills dess jag kommer hem igen, och mami har massä matlådor som ska med ner, så jag är happyhappt och extremt nöjd! Snart kommer elli förbi, vi ska ha det lite mysigt och snackigt tillsammans innan vi drar på IP-festen. Nej nu ska jag fixa vidare med datorn, tuudeluuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0