friday!


2009-09-18 @ 13:10:26

Äntligen fredag, fast det har varit en kort vecka känns det som?
Hur som helst, igår fick vi veta att vi kommer ha vår overallsinvigning nästa torsdag, plus att vi idag fick förköp på biljetter till nästa torsdags kravall :D Så jag är pepp som fan på att få dugga & tenta avklarad och sen är det party :) Vi har planerat in en tentafest tisdag nästa vecka, ska bli roligt :)
Men det är nästa vecka det. Helgen kommer enbart bestå av kemiplugg och idag även aningens matteplugg. Imorgon är dugga 2 i matten, jag har, som majoriteten i klassen, inte lagt ner tid på matten eftersom vi får göra omdugga om en månad. Lite mer press känner jag på mig att klara kemi tenten, då omtentan inte är förrän i januari. Så så är det! Ska kolla igenom några gamla duggor i matten idag bara, sen städa & laga nå gott att äta. Har dock så dålig fantasi, blir säkert makaroner och falukorv eller något annat som är minst lika trist och inte ett dugg fredagsmat-aktigt! Tuudelu på er!

Ut & gå, ja just det, jag ska ut på en pomenix också, otroligt härligt väder här i Linköping idag :)

Kommentarer
Postat av: Josef

Kan ju säga att det är mycket bättre att ha tentafest på måndag eftersom vi inte har full dag efter ^^

2009-09-18 @ 19:34:10
URL: http://gregerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0