fredag, nästan


2009-09-10 @ 19:48:15

Ja jag är ju ledig imorgon, så jääääävla skönt alltså :D Ska ändå upp i tid och städa lite, och klockan tio kommer dom och ska sätta in diskamaskinen, ska också bli jävligt skönt att få!
Idag var det skolan, som vanligt, kom hem efter fem, och en halvtimme senare kom Tom förbi med sin lilla gremlin. Så jag tog med han ut på en promenix, och sen har jag bara lagat mat och haft mig. Tyson (som hunden heter) är en riktig sötnos, så jag vet inte riktigt om jag vill lämna tillbaka honom sen när Tom kommer och hämtar honom ikväll :p Nu får jag kanske vara hundvakt lite då och då, så slipper jag sakna kattorna lika mycket (hunden väger ju mindre än Aragorn! :p Så han är som en katt). Nej nu ska jag sätta mig vid tvn, blir en lugn dag idag, är fortfarande hängig :/ Hur som helst, tudelu på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0