få saker gjorda!


2009-09-29 @ 14:00:33

Bara en föreläsning imorse, sen stack jag hem och kollade lite gossip girl, lite heroes, underbart! Sen började jag ringa runt till några företag, eller tre stycken för att vara exakt. Vi ska ju ordna studiebesök åt 3orna, men det går lite trögt, fick nej av dom två första, hos det tredje företaget blev jag bara omkopplad hela tiden. ingen verkade veta vem jag borde prata med, haha! Så det får räcka för idag. Nu ska jag tamejfan ta tag i kemin, måste börja göra alla uppgifter så jag slipper sitta en hel dag bara några dagar före tentan som det blev förra gången. Ska kanske iväg och träna med louise ikväll, blir box om det går något pass ikväll. Jag måste kolla upp det där med träningskort, bara det att 3500kr är förjävla dyrt för en fattiglapp som jag. Men tror man kunde få det så dom drar typ 250 kr i månaden istället för att betala allt direkt. Aja, hur som helst, nu är det kemin som gäller. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0