det kommer bli jobbigt


2009-09-09 @ 09:04:33

Jag går från tio på morgonen till nio ikväll. Känns ganska osannolikt att jag ska orka med det, när jag knappt orkat ta mig igenom förmiddagarna tidigare i veckan. Men vi har labb, och det blir extremt jobbigt om man missar den, så det är bara att fylla fickorna med alvedon och köra på. Skönt med sovmogon, fast jag ha ändå legat vaken sen halv åtta.. Nej jag ska sluta klaga, är bara idag och imorgon kvar den här veckan, ledig på fredag så det blir en riktig långhelg :D
Saknar gustav gör jag faktiskt också, vet inte ens när vi kommer ses nästa gång?! Troligen sista helgen i september, och dit är det väldigt många dagar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0