bad, bad, bad day


2009-09-28 @ 14:59:19

Skippade kemilektionen, ska sitta här hemma och göra uppgifterna istället. Betalade nyss lite räkningar, hyra ocg bredbandet. Jag undrar när vi får räkningen för elen? Har inte fått någon sån än :p Usch jag är på jättekasst humör idag, vill bara krypa ner i sängen och sova till imorgon och hoppas att det blir en bättre dag! Fast jag vet egentligen inte vad det är för fel på idag, har fått labrapporten skriven nu innan jag kom hem. Hämtade även min inlämningsuppgifter i matten och jag hade fått nästan alla godkända, bara lite komp kvar på två, men det vara bara motivering som fattades och det skriver jag dit på tio minuter, så tummen upp för det liksom. Funderar på om jag ska ut & gå en sväng? Runt fem kommer jakke hem, då beger vi oss ut till maxi. Och plugga kemi lär jag göra.. Hum.. Nej jag måste avreagera mig på något sätt eller vis, då får en liten springtur duga! Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0