back in town


2009-09-27 @ 20:47:14

Hemma efter en bilfärd som kändes ganska lång! Jakob och Doffs åkte med, och även gurra som skulle hem till västerås, så det blev ganska trångt i bilen, haha alla hade med sig stora påsar med mat föräldrarna våra skickat med :) Igår var det ipfesten, det var jättekul & skönt att få vara med min elinor, hon kom hem till mig och sen fixade vi oss och så innan vi gick ner till ip. Jag tog det väldigt lugnt, kände inte att alkohol var något som lockade, höhö.. Men det var trevligt att träffa en massa folk som jag inte sett på ett bra tag :) Och nästa helg är det ju ladies night i Norrköping som gäller, och elinor kommer ner redan på fredagen vilket gör mig glad, gladare gladast! (jag måste verkligen tvinga henne att flytta ner hit, då skulle linköping vara perfekt, haha!)
Nej nu ska jag äta några av pannkakorna mormor skickade med (jag har typ matlådor för två veckor framåt, tummen upp!). Börjar inte förrän tio imorgon så jag ska kolla om det går någon bra film på tv eller om det blir datorn som gäller ikväll, älskar förresten min nya, var extremt länge sen jag hade en dator som inte krånglade! :D Tuuudeluiu och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0