återförening!


2009-09-03 @ 20:43:39

Äntligen, ÄNTLIGEN har jag fått tillbaka min älskling!
Dom hade bytt ut hela 7 grejer på den, bland annat displayen, fattar inte varför, för den var det inga fel på när jag lämnade in den i alla fall? Hur som helst, killen i affären sa att den var så gott som ny nu :p
Håller på att laga mat, makaronilåda. Det blev så förbaskat gott förra gången så jag kommer typ gråta om det inte blir bra nu :p Städar samtidigt, och ska packa det som ska med hem också. Inget pluggande hann jag med idag, känner mig lite dålig, för det kommer inte bli mycket gjort i helgen. Pappa kanske ska ner hit och kolla på maskin på söndag, så jag kanske får åka ner med honom, men jag hoppas nästan jag får åka tåg för då har jag 2,5 timmar jag inte kan göra annat än plugga på :p Nehej nu ska jag fortsätta så jag blir klar någorlunda i tid ikväll, adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0