vilken helg!


2009-10-25 @ 21:25:35

Fullspäckad helg kan man minst säga!
Idag har det blivit en hel del plugg, suttit i skolan från elva till halv nio, vilket behövdes, känner mig någorlunda säker inför morgondagens tenta.
Och igår var det också en massamassa plugg, och dagen avslutades med Tenta Kravall, och så jävla roligt hade jag :D Förfest hos Thomas, jättemycket folk, blev allsång och dans till låtar alla kan, härligt! Det är underbart att ha hamnat bland så roliga och knäppa människor ;D Sen dra till Kårallen för TK, var lite seg men när vi väl kom in taggad jag till igen och gick inte hemma förrän efter två :)
Nu vill jag bara få AK2 avklarad och slappa lite nästa vecka. Morgondagen är inte den roligaste,först tenta från åtta till ett, sen från tre till sju har vi introduktion plus den första föreläsningen i organisk kemi.. Inte något man ser fram emot efter att ha spenderat fem timmar med att skriva tenta! Men så är det i alla fall. När tenta-p är över kan man bli människa igen; städa lägenheten, laga mat, träna, kolla på film osv haha! Nej nu ska jag slå gurra en pling :) Sen försöka lugna ner mig och komma i säng någorlunda i tid, vill vara pigg imoron! Nattinatti :)

this is the way I wanna live!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0