tv-gubben var på besök


2009-10-19 @ 17:16:41

Så nu måste vi betala tv-avgift, 173 kr i månaden :O Skit också, jag skulle inte öppnat dörren, höll på att börja skratta under hela tiden han stod och babblade!
Så så är det med den saken, morrrr!

Inte har jag pluggat heller, somnade runt halv två och vaknade runt fyra, utvilad är jag ju i alla fall! Ska iväg på box med louise om typ 40 min, ska bli skönt med lite motion. Blir att köra hårt med kemin imorgon, jag är trött och pallar inget pluggande idag! Nehej om jag skulle leta rätt på träningskläder och bege mig såsmåningom. Eller så gör jag Jakob sällskap framför tvn, han kollar på Hannah Montana, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0