tenta-p är förbi


2009-10-26 @ 19:26:32

5 timmar tenta, 3 timmar föreläsning. Mitt huvud är trött, min hjärna är avstängd.
Hoppas på det bästa, as always ;D Så underbart skönt att ha det gjort i alla fall! Nu är det dags för organisk kemi och biokemi, ska bli spännande! Hade första organkemi föreläsningen idag, haha, det kommer nog kunna bli en kul kurs, vi har helt crazy föreläsare, jätteroliga :p Kom hem runt sex, satte igång och städade hela lägenheten. Är nästan klar, ska bara dammsuga och skura, men det går hyfsat fort. Jag har köpt en dammsugare förresten, hihi!
På torsdag är det kravall (igen) men jag är pepp! Och ännu mer pepp på halloween festen som är på lördag, för då har vi inte labb klockan åtta på morgonen dagen efter, vilket vi har på fredag efter kravallen, morrr!
En sak till, jag är nog lättlurad. I fredags knackade det på en comhem-kille, 20 min senare hade jag skrivit på en massa papper och nu har jag fått tv, bredband och hemtelefon för 238 kr i månaden. Det är billigare än vad vi betalar för endast bredband just nu. Känns som dom lurat mig på nåt vis, för så bra kan det ju liksom inte vara?! Hur som helst så har jag sagt upp det bredbandet vi har nu. Haha jag och killen jag pratade med på Bredband2 började skratta, haha, utan någon anledning egentligen, bara helt random. Han måste varit lika trött som jag! :p
Nej nu ska jag fixa det sista sen blir det maaat! Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0