somebody call 911


2009-10-20 @ 19:45:30

Jag är typ uppe i varv till 1000, haha! Var på step up, jag blir så sjukt pigg och härjig efter träning, elli blev lite varse om det igår, jag typ skrattar åt allt just nu. Och jag är ensam hemma och har egentligen inget att skratta åt. Utom mig själv, kanske. Jag är förresten visst vädigt trevlig och tillmötesgående, bara jag vill det, moorrr! Men guuudars skymning vad jag längtar tills på lördag, jag ska dansa heela natten :) Synd bara att vi har tenta på måndag, hihi, inge bra tajming! Men det får vara så, jag vill partaja :D TRALALLALALAAAAAAAA
Pluggat kemi från tio till fyra idag, ganska effektivt, men jävlans vad krångligt det är, en del av det i alla fall. Imorgon kör vi igång redan klockan åtta, mycket att ta sig igenom om man ska kunna gå ut på lördag utan att ha världens ångest :p Tuudeluu, ska iväg och hänga min tvätt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0