sisådär


2009-10-08 @ 17:10:51

Nu är labrapporten klar i all fall! Får se om vi får retur på den, håller tummarna för att vi ska slippa det.
Skulle egentligen plugga nu men det pallar jag inte..
Förresten, om tre veckor är det Pallen, och jag tror det blir så att vi fixar ihop ett lag och är med, skulle vara riktigt jävla roligt :D Och första priset är ju en pall öl, haha! Skulle vara skapligt roligt om vi kunde vinna :p Är paintball som är årets tävling, kul som in i bomben :D Bara det är det är dyrt att punga upp typ 700 kr, men man får mycket för pengarna, tror det var två sittningar, själva tävlingen, kravall och sen halloweenfest på lördagen. Pepp som bara den är jag på att vara med i alla fall :D Hur som helst, har kollat så jag anmält mig till rätt kurser inför våren, och det hade jag. Anmälde mig till den där gruppövningsgrejen inför duggan också, kan behövas. Blir att skicka hem gurra tidigt på söndag så jag hinner plugga hela dagen, snaark! Nej nu ska jag leta rätt på mina träningskläder, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0