så var ännu en helg förbi


2009-10-18 @ 18:11:45

Sitter med datorn i köket, håller på att laga mat. Louise har varit här idag, vi har pluggat lite inför morgondagens dugga. Nu orkar jag inte plugga mer, det får gå som det går imorgon, men vill verkligen klara den så jag slipper den där jävla tentan i januari!
Mamma & pappa var ju här från igår till idag, vi åkte ut till Ikano-huset och jag fick två jävligt fina skor av mami och papi, tack och bock, nu slipper mina fossingar frysa i vinter :) Sen på kvällen var vi till Harrys och käkade, jag åt revbenssjäll, mummmms! Dom åkte hem idag,och jag har som sagt bara pluggat och lullat omkring, nu blir det att slappna av hela kvällen med en film eller två :) Tuudeluu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0