puckon!


2009-10-02 @ 19:08:35

Jag köpte en jättesöt mössa, men den dumma kassörskan tog inte bort larmet så nu måste jag tillbaka med den och få det borttaget innan jag kan använda den, morrr..
Jag är jättearg. Jätttesur. Irriterad som fan.
Har egentligen ingen anledning till att ha detta sinnestillstånd, och samtidigt så har jag all anledning i världen.
Hela den här veckan har varit upp och ner; glad, sur, glad, jävligt sur, extrem glad and so on. Tur att Elli är här om en timme och kan dra upp mitt humör, det är hon bra på, jag har faktiskt svårt att vara sur mot henne, kanske är jag lite rädd för henne, hahaha?
Jag behöver något. Men jag vet inte vad. Jag känner bara att det är något som saknas. Och det irriterar mig. Jag vill känna att jag har koll på saker och ting, just nu fattar jag nada. Jag fattar nada, men alla känslor man kan tänka sig har jag känt idag. Och det tar på krafterna! Jag skulle vilja ligga instängd i lägenheten hela helgen och inte duscha, borsta håret eller nånting förrän måndag morgon när jag måste göra det innan skolan. Jag har ju mat så jag klarar mig. Jag telefonvägrar också. Ja, den där dumma telefonen har ringt, ringt och ringt hela dagen. Men jag har inte svarat. Egentligen vill jag stänga av den, men det går inte. Folk måste kunna få tag i mig.
Lite fel helg att ta paus från omvärlden kanske?



Kommentarer
Postat av: Josef

"Your everyday is filled with sunshine, but into every life a little rain must fall"

2009-10-03 @ 14:14:49
URL: http://gregerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0