ny vecka


2009-10-05 @ 17:04:29

Jag är pigg, glad och känner mig full av energi!
Ska iväg på step snart, men det är fullbokat så louise fick ingen plats så jag vet inte om det kanske blir box istället. Men får inte tag på fruntiummret!
Har suttit på kontoret med Tom idag, vi var lika effektiva som vanligt, höhö.. Men det går framåt!
Usch jag måste vika all min rena tvätt, orkade inte det igår efter jag tvättat, snark! Alltså, snart är dagen slut?! Tiden bara rinner iväg, tänk att jag bott här i 2 månader? Snart jul, ok inte snart, men det är inte allt för långt kvar. Oktober kommer flyga förbi med tenta-p och annat som ska göras, men det gillar jag :)
Tuudelu på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0