nu känner jag mig som en äkta student


2009-10-21 @ 22:50:18

Att plugga från nio på morgonen till halv elva på kvällen, är man student eller är man student?! :D
Ok, jag har ju ätit och slappat litegranna, men mesta dels av tiden bestod faktiskt av plugg. Och det börjar äntligen klarna en aning, speciellt efter jag Louise och Tom gått igenom övningstentan idag, får bara hoppas att vi har rätt på det mesta imorgon när det är genomgång av den :p
Jag är på bra humör, imorgon börjar föreläsningen klockan tio, så jag tänker faktiskt sova ut, inte gå upp tidigare för att sitta och plugga innan. Åh nej, jag ska sova ut, skööööönt! :) Och kul har jag haft också! Blir lite segt emellanåt när man fastnar och fattar noll, men så vissa stunder (som nu på slutet) så skrattade jag påriktigt så det nästan rann tårar, haha. Övertrött och ganska tom i skallen så blir det mesta kul. Eller inte alls tom i skallen, snarare full med Gibbs fria energi, jämviktskonstanter och annat tjoffs! Nej ni, nu ska jag krypa ner i sängen och slå på en film, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0