nu är det helg:D


2009-10-08 @ 15:28:32

Ja, inga föreläsningar eller lektioner imorgon, fyyyyyyy  va skönt! Jag ska sova ut, känns som det var alldeles för länge sen sist, även om jag tog sovmorgon för någon dag sen :p
Ska iväg och träna combat halv sju, tills dess ska jag ha hunnit sätta ihop och fått vår labrapport att se snygg ut :) Och jag och jakob ska storstäda lägenheten ikväll, eftersom vi får besök av våra respektive i helgen, höhö!
Jag fick spel på kemin idag, men t o m vår lektionshandledare höll med om att det måste vara nå knas med facit så jag kunde tillslut lugna ner mig :p Tyvärr så är det dags att börja plugga matte idag, så ska ta itu med labrapporten så jag får klart den. Just ja. Då måste jag ändå in till skolan imorgon för att lämna in den. Typiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0