nollkoll!


2009-10-12 @ 20:46:34

Ända sen jag flyttade så har jag haft jättesvårt att veta vilken dag det är. Känns som helg typ varje dag?! Haha.
Hur som helst blev något som liknade matteplugg hela eftermiddagen, hoppas jag hinner få in allt tills på måndag... Sen hem och laga mat till mig och även till far min som tittade in, han skulle ner till Jönköping och kolla på maskin till jobbet så han åkte förbi här :) Jag pratade som vanligt alldeles för mycket så han kom inte iväg förrän nu och har två timmar kvar ner till hotellet i Jönköping, höhö!
Men han kom som sagt iväg tillslut, nu sitter jag med datorn i knät och försöker kolla på Färjan 3 samtidigt. Går väl sisådär. Jakob det fittnyllet har "förlagt" sin hemnyckel så jag måste ner och släppa in honom typ halv tolv inatt, morrr. För jag ska upp så tidigt som sex imorgonbiti och iväg till skolan för att köa med några från klassen så vi får biljetter till uv-kravallet och halloweenfesten som båda är sista helgen i oktober!
Nej men nu ska jag fortsätta slö, orkar inte använda min hjärnceller, dom typ dog tidigare idag under mattepluggandet, tsss :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0