någorlunda rent i alla fall


2009-10-17 @ 11:02:48

Har nyss dammsugit, men eftersom vår dammsugare inte är den bästa så är det tveksamt hur rent det blir. Men nu har jag försökt i alla fall :p Mamma & pappa kommer om en timme typ tror jag :)
Sen måste jag berätta, jag drömmer så SJUKA drömmar nu förtiden, elli fick veta vad jag drömt om henne igår, haha, knäppt alltså. Jag drömmer väldigt mycket nu för tiden, undra vad det betyder egentligen? Att man har mycket som ligger undermedvetet och gnager? Eller så är jag knäpp helt enkelt. I don't know!
Men jag har fått något av ett problem, dock har jag ganska lång tid på mig att lösa situationen, ungefär 5 månader. Och lösa det måste jag för jag vägrar flytta ifrån den här lägenheten, jag stormtrivs här! Ska kanske berätta för er vad det är som händer, det är så att Jakob inte känner att bandyn och skolan går ihop, och han vill satsa på bandyn. Kommer spela klart säsongen med Motala och sen antagligen flytta hem. Och jag behöver därför hitta någon som vill flytta in med mig?! För att gå ner och bo ensam i en sunkig liten etta, nej det finns inte i nuläget. Skulle vara skitspännande att få in någon helt okänd som vill ha rummet, men det finns ju alltid en stor (väldigt stor) risk att jag och vem som än flyttar in, inte kommer dra jämt och då blir det bara jobbigt.. Hum, det tål att tänkas på! Men mitt absolut sista alternativ är att flytta till en mindre lägenhet, för jag vill verkligen bo kvar här. Så jävla bra läge, fräscht och billig hyra! Men som sagt, det är ett tag kvar till mars.. Och allt är inte heller helt bestämt än, men lika bra att vara beredd!
Nu ska jag hoppa in i dushcen, är helt lökig efter all städning! Tuuuudeluuu!

Förresten, Elli, hörde att du letade lägenhet.. ;) Haha!

Kommentarer
Postat av: Elli

Haha, räkna med mig! ;)

2009-10-17 @ 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0