mina planer för dagen


2009-10-28 @ 10:26:24

- skriva labrapporten med Lousie
- tillbaka till skolan för NärU-möte
- hem igen och plugga aminosyror
- hinna sy på overallen litegranna inför morgondagens kravall?
- ut till Tornby och Ica Maxi för att handla
- boxas med Louise :)
Låter väl som en ganska skön dag?!
Skulle vilja lägga mig ett tag nu och sova, hart nyss varit på enda föreläsningen för dagen.  Imorgon har vi tre stycken, på raken. Kämpigt! Men på kvällen blir det ju partaj, tror dock jag kommer ta det lugnt, är mer pepp inför lördagens halloweenfest :p Nu ska jag ta och skriva min inköpslista, det är en hel del som behövs införskaffas! Tudelu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0