måste bara berätta, haha!


2009-10-01 @ 15:39:34

Jag har ett problem. Ett väldigt roligt problem dock.
Ni vet såna där typ godismaskiner eller vad man kallar det, när man stoppar i pengar och sen trycker man in den siffran som står vid typ colan eller godiset?
Typ förra söndagen eller den dess för innan satt vi och pluggade kemi i skolan, vi behövde socker så vi gick till en sån där maskin, och när jag valt vad jag vill ha, så slår jag in priset på det istället för att slå in koden som står bredvid. Extremt kul tyckte vi.
Idag skulle jag köpa en dricka ut samma maskin, precis innan jag väljer vad jag ska ha tänker jag att jag ska slå in koden och inte priset. Tror nui jag gör det då? NEJ, jag får inte alls det jag ville ha, börjar asgarva när jag ser vad jag gjort, dock står jag ensam och dom bakom tittar lite snett på mig. Så jag springer därifrån med min jävla festis och glömmer pengarna som kom ut som växel kvar i maskinen. När jag kommer bort till tom, lousie och martin smäller jag nästan av av skratt. Så nu skickar jag i väg tom för att fixa en cola åt mig. Han kommer tillbaka 5 min senare med en sprite, han hade också tryckt in fel siffor, hahahaha! Jag tycker i alla fall det var skitroligt, och när jag kommer hem och ska plocka ur diskmaskinen ser jag att Jakob diskat en pantflaska i den, hahaha jag vet inte varför eller om han brukar göra sånt? Kul tycker jag i alla fall att det var :p

Nej nu får det vara nog, nu ska jag lugna ner mig och plugga lite kemi, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0