jag har myskväll ikväll


2009-10-27 @ 17:16:52

Kom precis hem, hade föreläsning i biokemi, vi gick igenom alla aminosyror och lite annat som vi ska ha kunna tills duggan på måndag. Så nu måste jag plugga sidokedjor kan jag lova, ska försöka ta tag i det ikväll annars blir det lätt att jag inte får det gjort och på söndag kommer jag få panik :p
Lägenheten är fortfarande ren och mysig, jakob är iväg på träning så jag tänkte ha myskväll för mig själv. Ska äta pannbiff & potatismos, mummms! Måste förresten kolla igenom kylen om det fattas något till min måltid, i sånna fall måste jag iväg till hemköp, vilket jag egentligen inte orkar :p Har inte handlat på länge känns det som?! Och det var ännu längre sen jag lagade mat, har levt på matlådor och gröt i två veckor nu. Känns stabilt, haha! Nej nu ska jag sätta igång så det blir mat nån gång idag ;) Heeejdååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0