jag är sämst alltså


2009-10-15 @ 19:42:21

Ingenting, absolut ingenting har jag fått gjort idag. Jo. Jag köpte godis.
Inge plugg, inge städande, bara film och godis. FYYYY. Men man måste få lite paus, orkar inte traggla matte hur mycket som helst. Inte för att jag pluggar så värst mycket, så borde egentligen orka. Handlar snarare om vilja, jag ville helt enkelt inte idag. Så det så. Pratade nyss med Elli, 40 min samtal med den hårbollen får vem som helst att glömma allt tråkigt. Nu ska hon vara übersnäll och fixa min frilla nästa gång jag kommer hem, me happy. Mitt hår ser grått ut förtillfället. Jag vill duscha och sova. Ledig imorgon men ska träffa några glada pluggisar imorn klockan tio och kolla igenom lite saker tillsammans, förhoppningsvis kan vi reda ut det mesta. Jag borde förresten plugga kemi? Snart tenta. Hälften av lektionerna kvar att räkna igenom. Detta bådar inte gott mina vänner! Haha jag har sämsta plugg-taktiken; istället för att faktiskt ta tag i saker och få dom gjorda går jag omkring och får ångest över hur mycket det finns att göra, men vägrar ta tag i det. I suck, nu är det officiellt. Hej då på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0