idag är jag glad :D


2009-10-01 @ 14:13:56

Ja, vet inte riktigt varför men jag är det, hihi!
Anmälde mig precis till dom kurser vi ska läsa til våren, bland annat genetik och mikrobiologi, ska bli riktigt roligt :D Nu ska jag ta tag i städningen, det ser verkligen förjävligt ut i mitt rum :p Jakke städade köket igår men ska ta och dammsuga hela lägenheten så det blir fint. Det tragiska är att jag kommer hinna stöka ner imorgon innan elli kommer med tåget runt åtta, hihi! Jag ser verkligen fram emot helgen, ska bli skitroligt att få hit alla tjejorna :) Då är det väl lika bra jag sätter igång med städningen, ikväll blir det body combat, längtar! Wioooo. förresten så måste jag ner på stan imorgon efter labben, måste köpa mig en halsduk och mössa, det är ju för fan svinkallt, tar definitivt vinterjackan ikväll till campus hallen, brrrr. hejdå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0