HEJDÅ GRUNKEN!


2009-10-30 @ 07:42:24

Och hej envariabelsanalys 1&2!

Jag klarade den andra duggan, så nu är jag klar med grunken och slipper skriva tentan i januari :D:D
WIIIIIIEEE, sjuktlättad och glad :D
Det här kommer blir en bra dag, lousie ringde nyss och skrek ut att hon också hade fixat den så vi komemr vara helt extas pålabben nu på förmiddagen. Nej det är en sån lättnad, nu slipper jag bry mig om matte förrän i vår när analyskurserna sätter igång! Nu är det kul kurser som gäller, idag har vi en magespännande labb, ska rena Hemoglobin från blod¨:D Biokemi rules! Nej nu ska jag ge mig, måste hinna klä på mig, börjar om 30 min :S HIHIHI,

JAAAG ÄR GLAAAAAAAAAAAAAAAD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0