friiiday


2009-10-16 @ 23:17:26

Tove lämnade mig nyss, vi har kollat idol och bara haft det allmänt trevligt :)
Nu ska jag försöka välja en film som jag kryper ner i sängen med. Haha, där uttryckte jag mig lustigt, haha..
Har spenderat större delen av dagen i skolan, från klockan tio till fyra satt vi och "pluggade" matte (effektiv pluggtid ca 2-3 timmar), men sen hade vi kul också! :) Kom hem, käkade och sen städade jag undan det mesta, ska bara dammsuga imorgon och plocka ordning på skrivbordet, ska bli skönt att träffa mon parents faktiskt. Sen har jag tänkt en sak, jag vill klippa av mig mitt hår, kort. Typ så som Camilla som åkte ur idol ikväll (haha, vi röstade på Nicklas bara för att få ut henne)! Tror jag skulle våga, men kan bli så att jag gråter efteråt och ångrar mig, inte p g a ellis klippnings skills, dom tvivlar jag inte på, bara det att jag kommer vilja ha mitt hår tillbaka. Men som Tove sa, det växer ju ut. Tillslut. Haha hur som helst, ska ta mig en funderare. Jakob va chockad över hur mycket tjejer kan älta över sitt hår :p Men det är viktigt för oss kvinnor, eller hur?! Ska fira lite för mig själv att det är fredag och helg nu genom att vara uppe extra länge och sova tills dess jag vaknar imorgon (alltså inge alarm ska ställas in på mobilen!). Så lika bra jag sätter igång och väljer film, som den velmajan jag är tar det typ 20 min och minst tre, fyra starter och stopper (kan man säga stopper?!) innan jag tillslut lyckas besluta mig för att se en film! Nattinatti på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0