falukorv och makaroner


2009-10-07 @ 12:24:39

Det är jävligt gott, och allt som oftast så lyckas jag få till det (senast så var lousie här och jag brände alla mina korvar :( Snyft!).
Jag fattar inte varför jag är så trött på mornarna? Jag la mig kvart över nio (!) igår, men orkade ändå inte upp i morse, så ställde om klockan till tjugo i åtta. Fick typ stressa ihjäl..
Bara lektion och föreläsning den här förmiddagen, ska som sagt laga mat nu sen bege mig hem till Tom och plugga lite kemi. Vi fick typ 1,5 uppgift gjord i morse på 2 h lektion, höhö, det är svårt..
Lediga på fredag, superduper skönt, tänker sova heeela dagen! Gustav kommer på kvällen, så jag måste i alla fall hinna städa lite här hemma. Jag vill ut på krogen förresten?! Men nu börjar ju tenta-p och det händer inte så mycket förrän tentakravallet den 24 oktober. Har köpt biljett, det är dock lite tråkigt att IFM (kemi och biologi-människorna) inte lägger tentorna efter linteks tenta-p, för vi har vår sista tenta den 26 oktober!! Så blir liksom inget direkt firande den 24e, snarare festa så man glömmer att man egentligen borde sitta hemma med näsan i kemiboken, hihi! Nej men det ska bli skoj! Jag vill ha helg nuuuu, och jag vill ha hit gustav så han kan laga god mat åt mig ;) Tudelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0