en tenta kvar nu


2009-10-19 @ 12:22:50

ja, det är bara en tenta kvar nu, AK2:an, lite härlig kemi. Duggan idag vill jagh inte uttala mig om, jag håller tummarna så hårt att dom nästan trillar av, jag vill klara den så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket. Men hur det gått får jag reda på om ca tio dagar, morr. Eftersom det inte kändes toppen idag så är jag faktiskt taggad till att plugga kemi, ska tillbaka till skolan om en timme typ och sätta mig med louise och köra på :) Jag väntar på att få några riktiga aha-upplevelser, dom lär väl komma inom kort (hoppas jag!)? Och sen tycker jag faktiskt kemin är tio gånger roligare än den där knäppa matten, haha! Nej nu ska jag käka och sen leta rätt på lite proviant så min hjärna håller sig vaken hela eftermiddagen, tudelu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0