en jättebra helg!


2009-10-11 @ 14:20:54

Gustav kom i fredags och vi har bara haft det jättebra och mysigt hela helgen - han har ritkgit skämt bort mig! Lagat mumsig mat (pannbiff med soltorkade tomater och fetaost), massage har jag fått, frukost på sängen, hihi en riktigt slö helg för mig alltså :) Så nu är jag uppvilad men aningens sorgsen för att han åkt hem och jag vet att det kommer ta fyra veckor innan vi ses igen, mjaouu :(
Idag ska jag plugga lite kemi, lite matte. Och träna tror jag. Om jag orkar! Känner mig seg, vill krypa ner i sängen och fortsätta på min nya bok; Svindlande höjder, myyycket bra. Måste in på time edit och kolla hur schemat ser ut för nästa vecka. Hur som helst. ska ta och få saker gjorda nu, är helt förslöad efter en sån slappoch skön helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0