en bra helg!


2009-10-04 @ 18:54:26

Jag startade helgen som en suris, men avslutade den på topp!
Mina tjejer är rejält bra, och Martin är en riktig hottie som man bara vill bita i rumpan, höhö.
Som ni nog förstår så var Ladies Night sjuktbra! Jag skrattade halvt ihjäl mig och sjöng halsen av mig. Och flumm i bilen hem var bara ännu en sak som förgyllde hela helgen. Vi har redan bestämt att detta ska bli en ny tradition för oss, men nästa år siktar vi på att köpa biljett med bord & mat (och tillräckligt nära scenen så vi kan nypa killarna i rumpan, haha!) Medelåldern låg väl på 40+, men vi hade kul ändå!
Men nu har tjejerna försvunnit hem igen och jag sitter och knåpar ihop labbrapporten. Tvättid ikväll, eller faktiskt redan om 7 min! Så nu ska jag packa ihop allt smutsigt och bege mig till tvättstugan, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0