börjar jag bli sjuk?


2009-10-15 @ 15:52:13

Igen?! Vafan är det här? Nej tyvärr sjukdom, jag vägrar, icke, nej, no! Inge sjukligheter här inte. Är säkert min sjuka roomie som smittat ner mig, morrr..!
Nu är i alla fall ak2's sista labb genomförd, även om jag & louise kanske var aningen flummiga till en början så ordnade det upp sig tillslut, haha :p Kom hem mer än en timme tidigare än beräknat, nu ska jag plugga grunken är det tänkt. Tror att jag skulle behöva lite plugg-godis för att få något gjort. Huuumm.
Egentligen vill jag iväg och träna men eftersom jag känner mig sjuklig får det vara idag, är dock bokad på ett step-pass imorgon, får se om jag kommer iväg eller inte. Städa, det är vad jag behöver göra. Mor & far kommer ner på lördag, dom ska bo på hotell och vi ska ut och äta (mumma med resturangmat! höhö), men lär i alla fall städa för mami har inte varit här sen jag flyttade ner, och jag vill ju att hon ska se att hon uppfostrat en oootrooooligt ordentlig och renlig dotter (nästan i alla fall!). Så så får det bli, byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0