vad hände igår?


2009-11-01 @ 12:15:25

Hahahaahah, jag kollade nyss igenom min kamera som vandrade runt igår på förfesten, hahaha säger jag bara!
Jag var opepp igår med louise och tom drog upp humöret på mig rejält! Vi hade en förförfest här hos mig, vi lekte lekar och härjade sönder, så sjukt skönt att få skratta riktigt ordentligt! Vi kom vidare till förfesten hos Fanny tillslut runt tio nån gång, redigt på G var vi, hihi :p Där var det en massa kul folk, vi dansade och härjade ännu mer. Runt halv ett skulle vi vidare till festen, fastnade på mcdonalds för lite påfyllnad av energi. Jag tröttnade rejält, och efter att ha pratat med gurrra försvann min pepp helt och jag pallrade mig hem, det är inte lätt att sakna nån så mycket :/, mjaou. Hur som helst, skitkul kväll, men jag & louise har kommit fram till att vi ska sluta köpa biljetter, för vi kommer aldrig till festen. alla förfester är så långa så man kan lika gärna gå hem efter dom :p
Dugga imorgon, måste ta mig i kragen och plugga aminosyror, snark! Men först ska jag kolla igenom bilderna från igår riktigt ordentligt, haha, hejdå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0