sunday


2009-11-08 @ 20:30:37

Jag sov till klockan ett. Ja, till klockan ett. Kan inte minnas när jag sist sov så länge, det var inte ens skönt, jag har varit seg och sur hela dagen. Kom iväg och tränade i efetrmiddags i alla fall, kände mig lite gladare efter det. Har suttit och kollat på tv hela kvällen, kommer fortsätta med det tills dess jag går och lägger mig. Imorgon har vi bara en föreläsning klockan tre till fem, men ska upp vid nio hade jag tänkt, försöka plugga lite. Den här veckan får gärna gå fort, för på torsdag kväll åker jag hem, inga föreläsningar eller lektioner på fredag!
Ska bli skönt att komma hem, känns som det var länge sen sist?! Sen tror jag inte jag kommer hinna hem något mer innan jul.. Ska färga håret och klippa mig hos elli på fredagmorgon, längtar, ska bli så skönt att få något gjort med frillan min, har en hemsk utväxt, uuusscch! På lördag ska jag leka med elinor, vi ska ha filmkväll. Åh. Nu får veckan gå fort så jag får komma hem. Nu börjar ensam mamma igen, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0