stressad?


2009-11-11 @ 18:43:29

Lite komiskt, tog sovmorgon och missade föreläsningen. Alltså, det komiska är inte att jag tog sovmorgon utan att jag suttit och hängt hela dagen, och nu är jag jättestressad :p
Hur som helst, kom till bihålan (vårt sektionsrum) runt tio och sen har vi suttit där till fyra, haha, sex timmar. Visserligen skrev jag & lousie klart en labrapport, och mer än hälften på den andra rapporten. Men det blev att sitta av en massa tid, dock var det trevligt sällskap :) Lofis och Tom följde med hit och vi pluggade lite. Nu skulle jag helst vilja fortsätta med det, men jag måste packa det som ska med hem, laga mat och fixa och dona lite här hemma. Börjar få huvudvärk också, morrr.
Nej ska ta tag i packandet så det blir gjort. Och äta lär jag också göra. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0