sega dagar


2009-11-10 @ 16:11:29

segar sig förbi.
Fast vi hade faktiskt en kul lab idag, synd bara att jag nästan dog på föreläsningarna under förmiddagen, helt slut! Får inte alls så mycket sömn som jag skulle behöva nu för tiden..
Jag är sur nu. Jakob skulle vara här och öppna när installationskillen kom för att fixa nya internet o tvn. Det blev inte gjort. Morrr..
Ska städa mitt rum, laga lite mat och sen packa lite grejer som jag ska ha med hem i helgen. Morgondagen är fullspäckad så kommer nog inte hinna med så mycket då, åker direkt efter sista föreläsningen på torsdag.
Ska iväg på step ikväll också,inte basic passet dock, så får se hur det går.. Lär stå längst bak så jag inte skämmer ut mig, brukar annars stå längst fram så jag ser men det får vara denna gången :p Nej nu ska jag få saker gjorda! Tuudelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0