morrrr


2009-11-25 @ 16:17:00

Idag har varit en morrrr-dag.
Ska iväg och boxas med lollofis klockan sju, känns som dagens höjdpunkt, så skönt är det :)
Vi fick våra labbrapporter typ skrivna, haha. Några grafer att rita sen är det klart, känns bra!
Kom hem, köket såg förjävligt ut. Får spel på Jakob. Känns mer än OK att han flyttar hem om några veckor, jag hoppas att en ny "sambo" vill flytta in till typ första mars eller nåt, skulle vara skönt att prova på att bo ensam ett tag! Nu har jag köpt biljetter till mig & Sofia till Kegfesten på lördag, haha, det kommer nog bli lite lagom spårat. Bara inte biljetterna har tagit slut, man skulle liksom betala över internet o vettefan om det fanns några kvar? Fast det tror jag :p Hihi, nej nu ska jag laga mat, sen läsa lite föreläsningsanteckningar, biokemi, mumms!
Tuuudelu på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0