lovely


2009-11-03 @ 18:58:33

Kom nyss hem från ett step-pass, gaaah vad hårt det var, jag är död i mina ben nu, skitskönt :D
Igår var jag på spinning för första gången här i Linköping, verkligen ett skojigt pass med bara musik från 90-talet, härligt med lite BSB & Spice Girls :p Jag har insett att jag lär försöka träna minst 3 ggr i veckan, för ska man festa en gång i veckan så får man en del att träna bort, haha! Men jag antar att det där med festande kommer lägga sig såsmåningom, nu är man extas så fort man hör orden sittning eller kravall, allt är nytt och man vill verkligen hänga med på ALLT. på fredag är det Herr och Dam-sittning, tjejerna sitter i en sal, killarna i en annan, sen eftersläpp på Hg! Temat är heta yrken, jag är glad att jag införskaffade mig den där frenchmaid outfiten tidigare, den kommer väl till pass nu :p Slipper jag lägga ut pengarna på nåt nytt, ska bara ner på stan imorgon och köpa nätstrumpbyxor att ha till! Nu brände jag maten. Igen. Ledig imorgon, ska plugga lite organkemi hade jag tänkt. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0