kolsvart ute


2009-11-25 @ 07:20:55

Man blir inte direkt piggare av att valkna och titta ut och se ingenting? Höhö!
Vi hade sektionsmöte igår, vilket gjorde att dom flesta av oss fick en skoldag på 14,5 timmar. Lagom segt men det var kul också, ganska spännande, vi röstade fram fadderietskassör! Och höfvding!
Men det är nog inte bara jag som är trött, ringde nyss och försökte väcka tom, men jag är 100 på att han somnade igen efter vi pratat, haha! Idag blir det skola på förmiddagen, sen har jag & lollofis två labbrapporter att skriva, snark! Ska försöka träna box ikväll, blev ju ingen träning igår eftersom vi hade möte hela kvällen.
I helgen kommer sofia, vi ska på kegfest :p Man betalar 70 kr, får en röd platsmugg, sen dricker man tills allt är slut, kul va? Haha! Nej nu har jag skrivit väldigt osammanhängande, måste klä på mig nu, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0