jag visste väl att alla ville bo med mig!


2009-11-25 @ 20:46:36

Hahaha. Min "sambo-kontaktannons" har legat på blocket i typ 20-30 min och sen ringde det en tjej som ville komma och kolla lägenheten :P Visserligen pratade hon lite knarrig engelska och jag fattade inte riktigt vad hon sa (är faktiskt inte helt 100 på att det var en tjej, men jag tror det, hihi). Men skulle vara lite spännande att få in nån jag måste prata engelska med, samtidigt lite jobbigt. Men hon skulle komma förbi på måndag runt fyra och kolla runt. Jag tänker inte absolut inte låta vem som helst flytta in, det ska kännas som att det skulle kunna funka. Jag har inte direkt bråttom att hitta en ny roomie. Men kul att se att det finns lite tryck på lägenheter mitt i terminen! Fast det är bra mycket billigare att dela lägenhet, typ 3000 för att dela 80 kvm med nån inklusive bredband & el. Ska man bo själv i en 1a eller 2a får man betala 4-5000.

Aja, hur som helst, jag visste väl att folk ville bo med mig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0