jag skulle ju ljuga


2009-11-10 @ 21:29:43

om jag sa att jag är en effektiv människa. Låg på soffan hela eftermiddagen, så inte blev det nå städat i mitt rum eller nå grejer packade. Typiskt!
Stepen var kul, jag gillar det mer och mer. Dock kommer det inga "happy hands" eller snurrar från mig än, om jag snurrar blir jag yr och glömmer att räkna :p Viftar jag för mycket på armarna eller händerna glömmer jag benen, men det tar sig må ni tro ;D
Nu ska jag diska stekpannan och plocka ihop lite ren tvätt, sen föröska varva ner så jag kan somna. Är faktiskt jättejobbigt att jag inte kunnat sova dom senaste nätterna, orkar knappt vakna om mornarna.. Aja, det är snart helg, då tamejfan ska jag sova ut :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0