jag blir knäpp


2009-11-07 @ 21:41:03

är totalt helt övertygad om att det är söndag, min hjärna vill inte koppla idag alltså!
Herr och Dam-sittning igår, vilken jävla kväll, MERA HUD, hahaha! CM gjorde knäckebrödsdansen, FM hade ett grymt gyckel också, riktigt roligt var det :D Kommer inte kunna lägga ut alla bilder, en del är lite väl, haha :P Sen efter sittningen var det eftersläpp på Hg, var lite off i början men kvällen var allt som allt riktigt rolig. Snacka om att jag hade ont i fötterna när snubblade innan för dören runt halv fyra, gått på klackar sen sex på kvällen, aj aj aj säger jag bara. Sov till halv ett, sen kom louise. Vi har snackat, legat framför tvn och beställde hem pizza. Nu slökollar jag lite på tv, kommer nog pallra mig till sängs ganska tidigt. Imorgon blir det träning och så ska jag försöka få lite plugg gjort också. Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0