hemskt, riktigt hemskt väder


2009-11-05 @ 18:10:19

Vaknade och det var helt grått utanför fönstret. Kom ut och skulle cykla till skolan, det snöregnade. Vid lunch när dagens föreläsningar var slut så snöade det ännu mer. FYYYYY, jag blir blöt om fötterna och kall om näsan.
När jag kom hem så lagade jag mat, det blev faktiskt riktigt gott! Hade tänkt plugga, orkade inte, men tillslut tog jag mig i kragen och har faktiskt hunnit med att gå igenom uppgifterna till dom tre första kapitlena i organisk kemi. Nu börjar min hjärna balla ur, så det får vara nog för idag. Ska krypa ner framför tvn och vara glad över att jag är inomhus och inte ute i det hemska vädret! Imorgon är det Herr och Dam, ska bli kul att se hur alla klär ut sig :p Innan så ska jag hjälpa (kolla på) Tom byta mina däck, jag skulle säkerligen kunna göra det själv men jag vill inte riskera att jag kör och sen helt plötsligt ser däcken rulla förbi bilen, så jag måste ha någon som kollar så det blir ordentligt. Och eftersom jag & min lägenhetskamrat är ungefär lika händiga blev jag tvungen att tvinga någon :p Sen ska jag & Louise fixa iordning oss och peppa till lite, och runt sju drar vi till Hg :) På lördag ska jag bara vara hemma, kanske blir lite spinning om jag inte är allt för bakis :p Nej nu ska jag äta lite kvällsmat, natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0